lördag 20 oktober 2007

iTunes med podcasting

Eftersom att jag hatar TV och beteendet som är kopplat till det, så är jag mycket tacksam över den teknologi som iTunes erbjuder i dagsläget.

Det här med gratis podcasts är något som jag utnyttjar i princip varje dag. Jag tycker att det är helt kanon! Det kostar ju jättemycket pengar att ha tv och dessutom att man betalar något extra abonnemang utöver detta som kostar multum!

Det är verkligen inte intressant! Iallafall inte för mig.

Successivt så har jag på egen hand letat efter podcasts på olika ställen och en av dom fina saker man får ut av podcasts är att man slipper alla jobbiga reklamsändningar. Jag slipper sånt där! För mig så är det smärtsamt att sitta och kolla på TV. Att ta emot en smäll från en bambu käpp inne i dojon som träffat fel är mindre smärtsamt. Men att kolla på TV, det är botten! Det är man van vid från vid barndomen och det känns verkligen som att slösa bort värdefull tid, ärligt talat!

I dagsläget så är jag sugen på att få tag i fler podcasts sändningar som jag kan njuta av i min iTunes!

Inga kommentarer: