fredag 5 februari 2010

Mer bildredigering

Den här dagen började med inköp av fil så jag har någonting att få i mig tills pengar från FK strömmar till om 2 veckor. Vad gör man inte för kärleken?

I vilket fall som helst så har jag smattrat vidare med bildhantering och experimenterat med effekter. Jag försöker lära mig så mycket som möjligt och igår så skapade jag också min första flash presentation direkt från OpenOffice, haha!

Att min hälsa kommer att gå ner innan pengar strömmar in från FK är det förstås ingen tvekan om och jag kommer att gå under min egen personliga gräns för normalvikt vilket kommer att ge mig vissa negativa symptom, men jag vet hur kroppen fungerar så jag kommer att klara mig.

Tjejen förtjänar optimism och det gör jag också. Fortsatt fokus på teknikens möjligheter!

Inga kommentarer: