torsdag 27 maj 2010

År 2011 med Mary

Precis som jag misstänkt sedan tidigare så kommer den fysiska kontakten med min tjej att kunna inträffa tidigast nästa år. Ja, det är en lång historia (kontakt i augusti år 2009) och jag undviker att gå in på detaljer. Jag kommer iallafall få det lugnare framöver och en mer stabil tillvaro med både förbättrad ekonomi och ett både försäkrat och tryggt boende.

Min tjej jobbar hårt borta i USA och online relationen fortsätter och hon har övertygat mig om att hon vill ha mig mig oavsett hur det blir.

Jag förutspår att jag kommer att umgås lite mer med mina bröder igen framöver och att min online relation med Mary kommer att både fördjupas och förbättras med hjälp av teknikens möjligheter.

En notering: jag brukar läsa inne på WrongPlanet.Net ibland och där ser man människor som det kan ta många år innan dom träffas och även fast fokus där inne ligger mot autism så ger det en tydlig bild över att det kan ta tid innan man träffas IRL.

Inga kommentarer: