måndag 19 juli 2010

Tillbaks på fötterna igen!

Inget stöd till tjejen resten av det här året! Nu är det hennes tur att impa på mig helt enkelt under tiden som jag arbetar på att försöka förbättra min egen situation. Återstår att se hur relationen kommer att se ut framöver.

Jag har förstått att när någon ber om hjälp att man faktiskt inte ska hjälpa till om man inte kan. Städa och göra rent och få i mig ordentligt med mat igen är det som har hög prioritet i dagsläget och detta i kombination med mer idéelt arbete inne på Ubuntu.org bl.a. där jag inte haft ork att hjälpa till lika mycket som tidigare.

Idag ska jag njuta av god mat för det har jag förtjänat! Mer bakning och hemlagad mat blir det också framöver vilket innebär att det fortsätter att fylla på i mitt Picasa Web Albums. Alla som tillhör min s.k vännerlista har tillgång till allt i princip, annars så finns det inte så mycket där.

Rågsikskaka med rödbetssallad och köttbullar blir det idag! :)

2 kommentarer:

Henrik Johansson sa...

Bra gjort! Jag läste förresten ditt inlägg först i Google Reader och tryckte på "Gilla"-knappen där; syns det för dig på något sätt?

Khelben sa...

Haha! Jag kollar inte av min Google Reader speciellt ofta, men tack för inlägget!