tisdag 21 december 2010

Tuffa tider


Ytterligare en tuff månad väntar för min del. Jag hoppas jag klarar mig dom närmsta kommande månaderna och då min tjej inte kommer över till Sverige nu under december (det tar längre tid, uppe i 16 månader nu) så klarar jag mig inte utan pengarna från Försäkringskassan.

Ja, min tjej tittar på mig som en hjälte och det är utan tvekan den största prestationen i mitt liv även om man inte pratar ekonomi. Jag har använt internet för att stärka relationen på alla sätt som det går och det tänker jag fortsätta med. Internet är förutsättningen för att relationen ska kunna fortsätta. Det är en bra tjej som jobbar hårt och jag visste från början att jag ville ha mer än bara sex, mycket mer. Mailarkivet hemma har blivit tyngre och p.g.a. nostalgiska anledningar så blev just det samtalsämnet mellan min tjej och mig själv idag, det känns skönt att kunna göra en återblick och jämföra med hur det känns idag, 16 månader efter det första e-mailet som damp ner i ens inbox.

2011 kommer att fortsätta med mig och Mary, men kontakten är internet only tills vi träffas fysiskt. Hon vet mer om mig än min granne!

Inga kommentarer: