tisdag 15 februari 2011

Att lösa problem


Jaha, så jag ser en ljusning i min situation och det är min far som bestämt sig för att hjälpa till. Vilken tur! Det tar tid för myndigheter att utreda saker och enligt min åsikt så känns det alltid bäst att vara ärlig, inte bara mot andra utan även mot sig själv. Ibland kanske man inte klarar av att lösa alla problem själv, utan man kan behöva en hjälpande hand.

Jag bibehåller hoppet ang. att få träffa min tjej, men vi har blivit tvingade till att byta säkerhetslösning p.g.a. en scammer som förstört för oss, grovt. Jag går inte in på alla detaljer, utan jag håller mig till att skrapa på ytan i det här fallet så får man se var det leder.

Bra säkerhetslösningar finns, men ett stort problem är det här med lösenord och hur lätt dom kan hackas nuförtiden och hur man på ett elakt sätt kan snappa upp informationen om man nu verkligen vill detta och missbruka det hela.

Jag är OK. Man får försöka göra det bästa av situationen helt enkelt!