söndag 27 februari 2011

Att skala mycket potatis


Sedan jag fick kontakt med min kvinna hösten år 2009 så har jag skalat över 200 kg potatis. Jag har aldrig skalat så många potatisar i hela mitt liv! Tror jag på den här kvinnan? Hahahaha! Are you kidding?

Många potatisgratänger har det blivit och jag kommer med största sannolikhet att föra mer statistik på mina matvanor och på hur det påverkat mig. Det är helt fantastiskt vad dumma majoriteten av alla konsumenter faktiskt är, att köpa "billig mat" i olika typer av lågpris-förpackningar är faktiskt inte ekonomiskt. Jo, därför att kvalitén på maten gör att vi måste äta mer av maten p.g.a. dess låga energi-värde och allt tillsatt socker kommer man inte undan heller.

Nej, jag tillhör inte en av dom som är lurade och föredrar att hålla mig till mat med hög kvalité även fortsättningsvis och visst smakar det gott alltid!

Inga kommentarer: