onsdag 2 februari 2011

Bedragaren fortsätter

Bedragaren Mary Adams från Nigeria fortsätter och förstör för oss i den här relationen. Nu under kvällen så blev hennes e-mail kapat och jag satt och chattade med scammern istället för min tjej.

Exakt hur många gånger det här inträffat tidigare vet vi ännu inte. Jag och min tjej har haft kontakt i 18 månader.

Både hon och jag byter e-mail efter det här och någon public profile på dom det blir det inte heller. Jag tycker det är tråkigt sånt här, men det går att hantera det. Jag har lärt känna min tjej och jag kände inte igen hennes sätt att reagera den här kvällen. Det var mycket hög fart på chatten och kunde inte svara på en enda fråga som jag ställde henne. Hmm... Just det, så lätt var det inte!

1 kommentar:

Khelben sa...

Jag kollar IP adressen på varje e-mail som strömmar in i min mailbox nu, kör det på rutin!

Hmm...