fredag 11 februari 2011

Ett företag måste ta ansvar


Idag var jag inne hos polisen i Uppsala och diskuterade igenom min situation och det senaste som inträffat. Jag hoppas på en fredlig lösning där man kan komma överens och jag vet att Western Union som företag varit seriösa i sitt arbete, tyvärr så kan brister i säkerheten ställa till med problem och det kan få väldigt allvarliga konsekvenser.

Jag hoppas på rättvisa och jag hoppas också på en fredlig lösning. Man får se vad som händer, tills dess så fortsätter och försöker hålla mig vid liv! Det får alltså inte bli en utredning som tar för lång tid, helst inte iallafall, men jag lyckas alltid överleva på något sätt iallafall.

Min älskling i USA har det bra i nuläget och hon drömmer om mig på nätterna. Att ha ett kärleksliv med en kvinna det kommer att göra så att man känner att man lever och jag hoppas att jag kommer att nå dit tillsammans med min kvinna.

1 kommentar:

Khelben sa...

Polisen har gett beslut om att inte göra en förundersökning då dom hävdar att brottet begåtts utomlands.

Detta är bara sant till 50%. Polisens slutsats är alltså bara korrekt till hälften, dom nämner inte att dom kommer att utreda det avtalsbrott som begåtts och det har dom strykit helt enligt vad jag kan se, JAG UNDRAR VARFÖR.

Så jag har förklarat för dom att jag kommer anmäla polisen till JO om dom inte förklarar hur dom tänker. Jag förtjänar åtminstone en förklaring och får jag inte det så känner mig extremt felaktigt behandlad och det är då hos JO som det här hamnar, så då får dom skylla sig själva!