tisdag 8 februari 2011

Sparka på dom som ligger!

Med Western Union så har jag totalt förlorat 10029 kr (för 2 tillfällen totalt) som inte levererats till mottagaren. Jag tycker det är skit av ett företag att beté sig som dom gjort utan att ta ansvar!

Lyckligtvis så vet både jag och min tjej att det är en scammer som förstört för oss i våran relation och att Western Union inte direkt kan ställas till ansvar för skadan som skett. Däremot så känns det att förlora så mycket pengar och där spelar det inte så stor roll vem som är skyldig eller vad det är för brottsrubricering.

Min ambition är att få dit Western Union för avtalsbrott, men det kommer att ta mig ett tag innan allt bevismaterial och alla papper är färdigställda, t.o.m. den biten handlar om ekonomi, men jag har lyckats sälja saker, så att jag har kunnat ha råd med lite mat.

Om pengar inte når fram till mottagaren så får min tjej ett helvete rent ut sagt och jag är mest bara glad över att hon är okej. Min födelsedag är den här månaden och inte helt oväntat så ställs det höga krav på mig den här månaden också och det är svårt, men jag försöker sälja kläder.

Jag tar det lugnt och ser positivt i det jag kan åstadkomma i min situation, men jag hatar företag som ger dålig service och som vägrar att ta ansvar om någonting går fel. Fy Western Union!

1 kommentar:

Khelben sa...

Uppdatering: en rättelse på siffrorna!