söndag 17 april 2011

4 års bloggande


Jag har i nuläget passerat 4 år med min blogg och ovanstående bild ger en liten fingervisning om vad som hänt från februari 2007 fram t.o.m idag april 2011. Jag satt och analyserade statistiken idag och det som gäller för min del är att inte förändra innehållet i bloggen för att dra på mig fler besökare eftersom att jag hatar sånt. Ja... jag visste redan från början att jag aldrig skulle få ett jobb i reklambranchen, men tack alla besökare som tar Er tid för att läsa vad jag skriver.

Jag har kommit igång med lite naturfilmer den senaste tiden och det är något som jag velat pyssla med för länge sedan också men inte haft så bra utrustning (fler YouTube videos kommer att dyka upp...), så man får se hur det utvecklar sig på lång sikt, om det påverkar den här bloggen mer positivt p.g.a. detta så är jag förstås mer än nöjd, man får se... Det finns många som inte bor i Sverige och som inte alls sett sånt som vi är vana vid och jag tror att det är nåt att tänka på ibland, ur ett kommersiellt perspektiv så skulle det också vara positivt för turismen inte minst, men jag gör det mest för mig själv då jag har ett personligt intresse inom området.

En av mina regler är att inte slänga in citat från dagstidningar i den här bloggen, och jag har aldrig brutit mot den regeln, jag vill inte ha sånt här då dom har ett helt annat syfte med deras verksamhet och den ligger inte i linje med min.

Inga kommentarer: