fredag 1 april 2011

Arbete med bilder


Jag har jobbat mycket med bilder idag! Demo Scene finns i bakgrunden som motivationsfaktor. Min tjej fick ett smycke på sig idag som är värt 3 miljoner dollar, dock så måste jag ju förstås erkänna att hon fick det elektroniskt runt halsen då förstås! :D

Det har varit bra träning för mig att använda GIMP mjukvaran och allt eftersom tiden går frammåt så spränger jag mina egna gränser för vad som är möjligt. Långt ifrån allt material är tillgängligt för allmänheten då jag inte vill att mitt arbete ska knyckas utan att jag får någon credit för det, jag tycker sånt är tråkigt. Med Linux så blåser jag lätt bort alla argument som försvarar piratkopiering av mjukvara.

2 kommentarer:

Spock sa...

Vart kan man se dina bilder då :P

Khelben sa...

Då krävs det att du är inbjuden till min s.k vännerlista i Picasa Web Albums.

Man loggar in med sin gmail.

Jag har i nuläget 751 album i mitt Picasa Web så det är ganska mycket information.

Jag har 44 st öppna album som återfinns här: https://picasaweb.google.com/khelben1979