lördag 21 maj 2011

En dålig bank!


Bank of America tillkallade amerikansk militär igår för att gripa min tjej. Det är ganska intressant hur en tjej som dessutom är pacifist och som helt saknar skjutvapen och som person inte är speciellt våldsam heller, hur en bank kan beté på det här sättet. Jag har fått det rapporterat från 2 källor och hon vill inte att vi ska använda av oss Bank of America i framtiden, och det kan jag förstå!

Jag kommer inte att kunna spendera den här sommaren med min tjej. Övervåldet från USA gör sig tydligt i det här fallet och ja... vad kan man göra här borta i Sverige? Jag kan inte göra så mycket faktiskt.

Om relationen fortfarande finns kvar efter nästan 2 år då vi haft vårat distansförhållande och jag inte brytit samman och hamnat på mentalsjukhus, då finns det fortfarande goda utsikter för den här relationen, eftersom att vi båda är intresserade av varandra.

"Brottet" hon gjorde var att pengar skulle skickas från USA till mig här i Sverige och det godkändes inte att jag är hennes man och därför så ser det inte så bra ut just nu. Hon är rädd och har gråtit dom senaste dagarna. Jag håller mig uppdaterad.

(P.g.a. säkerhetsskäl så stänger jag av kommenteringen på det här blogg-inlägget och tänker inte svara på några frågor heller)