lördag 11 juni 2011

Ang. World of Warcraft


Min huvudkaraktär Odinthunder fick sig en ny sköld idag och gick upp i level från 64 till 65. Så jag bestämde mig för att spela litegrann, trots allt. Det var uppgraderingen av kontot som nollställde talangträden och efter det så var jag förstås "bara tvungen" att fixa till dom.

Inga krascher och allting är stabilt, med lite omplacering av chassifläktarna så funkar det bättre. Inget Windows, inga virus eller trojaner, men fortfarande lite problem med värmen dock och grafikkortet har gjort sitt för länge sedan, men jag hoppas det orkar hålla ut resten av den här sommaren...

2 kommentarer:

Henrik Johansson sa...

Det som har resettat talangträden är att de har gjort om de ganska kraftigt. Så det resettades för alla. Rätt mycket ändringar på Paladin faktiskt.

Khelben sa...

Kan säga att jag valde samma talangträd som tidigare eftersom jag inte ville ändra på honom, samt alla mina tidigare karaktärer också.

Han behöver bli starkare framöver, han tar för mycket stryk i nuläget, tycker jag. Dock så har han ändå bra grejer på sig, så det känns som om fienderna i WOW blivit tuffare nu, stämmer det?