onsdag 8 februari 2012

Testar Protector IV


Grymt spel verkligen...

4 kommentarer:

Simon Johansson sa...

det var kul när jag började köra det. men jag har tröttnat lite på senare tid

Khelben sa...

:)

Spock sa...

tjenare hade inte din mail adress den har försvunnit men du som ha kolla på amiga vad säger du om den nya amigan som är gjord?

http://allehanda.se/mer/vardigitalavarld/1.4358046-har-ar-den-nya-amigan

Khelben sa...

Jag kunde inte hitta någon Amiga X1000 där, men däremot så har jag hållit mig lite uppdaterad via Safir forumet och... det är ju kul att det händer saker, men hårdvaru-mässigt så är det rena stenåldern jämfört med både PC och Mac, tyvärr.

Dual core är det tyngsta dom lyckats komma fram med och grafikkorten ligger 3 generationer även med dom senaste drivarna.

Jag gillar fortfarande AmigaOS, men just hårdvaran intresserar mig inte alls längre, ärligt talat.

Jag ser fram emot en ny PC hemma hos mig med antingen 8 eller 16 processorkärnor med minimum på 16 GB RAM. Det finns ingen Amiga som ens ligger i närheten av någonting sånt idag och för PC så är det kanske standard om bara 2-3 år (högst).

Tack för inlägget Andreas, men p.g.a spammare så kan jag inte ange min e-mail i det här blogginlägget, men jag kan prova att skicka ett mail till dig hotmail om du fortfarande använder den?