lördag 24 mars 2012

Fortsatt kontorsarbete

Jag jobbar med kontorsarbete sedan i december förra året och när jag kanske förväntas ta semester nu till sommaren (haha! Well...) då blir det till att ta sig ut och panta burk varje dag.

Jag hoppas att jag slipper komma ut i arbetslöshet igen och därför så har jag planer på att söka mer jobb den kommande framtiden, men det finns inga garantier så jag får se hur det blir.

Min tjej i Turkiet hade varken tillgång till mat eller vatten igår så... jag fick hjälpa henne i hennes situation och hon måste vara mer än en vanlig människa för att hon ska kunna klara sig den kommande framtiden.

Vi har planerat att träffas i augusti och blir jag uppmanad att ta semester nu till sommaren så kommer ni se mig längst vägkanterna och plocka aluminiumburk precis som förra året. Det är arbetsmarknaden som bestämmer det, inte jag.