söndag 3 juni 2012

Chronicles of Herenvale


Första bossen som jag tog helt själv nu idag. Inte speciellt svårt då man satt på sig rätt utrustning och dragit på sig lite trupp vilket jag gjort sedan jag började spela det här spelet.

Off topic:
Javascript kursen är något som jag kör vidare med här borta, men precis som jag fick lära mig under gymnasiet så tar det tid att lära sig hur det fungerar. I och med att jag får i mig litegrann av grunderna, historiken och orsaken till varför man väljer javascript framför andra programspråk så innebär det att jag inte lär mig koda någonting, men kanske någon gång nästa år att jag kommer att klara av att göra något med språket, man får se. Är det något som han lärt mig hittils, då är det att inte stressa igenom ett programspråk och jag håller med, alldeles för mycket dålig kod som finns ute på internet.

Inga kommentarer: