söndag 22 juli 2012

Möte i Stockholm


Idag har jag varit inne i Stockholm för att kunna skicka pengar till min tjej Mary. Det tog ett tag att hitta till det här företaget, men jag lyckades med lite hjälp samt karta.

2 gånger i månaden måste jag nu pendla till Stockholm för att Mary ska kunna få äta mat och köpa medicin. Hon får mindre pengar nu då det kostar att resa, men pengarna kommer fram till henne och det är det viktigaste. Känns lite osmidigt att vara tvungen att resa totalt 64 mil (2 x 32) i månaden p.g.a. detta men så kan det vara ibland och då ska man mest vara glad över att det fungerar. Man anpassar sig.

2012-07-23: Mary har kunnat köpa lite mat och medicin. Hon mår lite bättre idag. Jag kommer att bränna upp mitt Western Union gold card, dom är inte seriösa, tyvärr. Så då är det bra att det finns andra företag som inte bryr sig om rykten som jag vet inte är sant. Min tjej har rätt att leva hon också.

Inga kommentarer: