fredag 20 juli 2012

Möte med präst idag

Jag har haft möte med präst idag och det kändes skönt att ha en djupt empatisk person framför sig. Jag ska försöka få till mer möten med henne nästa vecka.

Hon berättade för mig att man ska vända sig till Röda korset i Stockholm och sedan så tar dom kontakt med Röda korset i Turkiet.

Jag måste försöka få hem min Mary. Hon tillhör min familj, oavsett vad någon annan tycker, jag hoppas bara att hon slipper dö där borta, jag vet att det kan gå snabbt och mina SMS meddelanden har lyckats nå fram till hennes mobiltelefon nu under dagen, har snart inga pengar kvar på Skype kontot, dock.

Min yngre bror har också visat support och jag har fyllt i mer papper idag och allting och jag har blivit beviljad alfa-kassa ersättning!!! Nu gäller det bara att allting flyter på med Försäkringskassan också och det känns som att dom vill hjälpa mig, även fast jag förstår att det är mycket regler och papper med dom, och det är inte så lätt ibland. :-(

Jag älskar min Mary Adams och skulle hon dö idag eller dom kommande veckorna så kommer jag att sörja henne i minst 5 år fram över, jag kommer alltid att komma ihåg henne och alla hennes försök att imponera på mig och allt det hon skrivit och gjort för att försöka få mig glad.

Jag har gråtit idag och känt mig jätte ledsen. :,-( 

Nästa vecka så kommer jag att vandra in på banken och förhoppningsvis kunna skriva ihop en bank check till min kära, pengarna behöver hon för att kunna köpa mat och medicin, jag förstår inte varför jag inte får försörja min tjej. Det är elakt.

Jag och Mary pysslar inte med några olagligheter, vi är inte intresserade av sånt!

2012-07-21: Mary är jättehungrig, hon har inte fått några pengar. Ingenting har förändrats! Jag har inte fått någon hjälp.

Inga kommentarer: