söndag 23 december 2012

Clash of the dragons (Megabrawl)

Jag uppnådde nyss 4000p vilket är nytt personligt rekord för mig själv i detta spel. Snömaskinerna utanför har hållit mig vaken sedan 04.00 i imorse och jag gick inte och lade mig för sömn förrän strax efter kl 01.00 sent i natt, så... nu måste jag tillbaks till kudden för att försöka få i mig ytterligare några timmars sömn.

Imorgon är det julafton och då ska jag iväg till Ytternuttö och vara där ett tag. Innan dess så kommer jag att ta in vinsten i detta spel då Mega Brawl avslutas söndag natt. Kanske blir det att jag drar på mig några hundra poäng till (?) men det krävs hela 5000p för nästa vinst, så den hoppar jag över denna gång och nöjer mig med resultatet. Av det här så får jag ut 2 st legendariska (Bello the Bloody) kort samt hela 6 st epic (Better to Give) kort.

1 kommentar:

Khelben sa...

Jag avslutade kvällen med totalt hela 4974p! Nytt personligt rekord för min del.

Det räckte nästan till 5000p (snyfft), men jag får kämpa hårdare nästa gång och det blir lättare nu när jag fått bättre kort också ds.