tisdag 29 januari 2013

Tänker på min Mary

Jo den här kvällen så sitter jag och tänker på min Mary. Det senaste hon skrev till mig var att hon var OK. Jag provade nyss att SMS:a hennes telefon, har inte skickat några SMS till henne sedan i slutet av december, men vi har haft kontakt ändå. Den här kvällen känner jag att jag saknar henne så drog iväg 4 st SMS. Hoppas på att kunna få något svar imorgon eller dom kommande dagarna.

Hela min framtid bygger på den här tjejen inkl. mina egna insatser för att fördjupa mig själv inom studier för att lättare kunna få ett jobb den kommande framtiden. Jag och Mary tänker fortfarande, precis som förut, att vi ska leva tillsammans ihop och förälder kommer jag också att bli om allting blir som planerat. Det är väldigt mycket som vi diskuterat dom här över 3 åren nu.

Jag vet att hon är upptagen med arbetssökande och hon försöker verkligen att hitta ett jobb! Jag tycker hon är jätteduktig! Hon får inga pengar av mig längre eftersom att jag inte har råd och det finns inget jag kan göra åt det och det förstår hon också.

Jag kommer att göra mycket för henne den kommande framtiden! Det finns ingen annan tjej än Mary för mig. Jag är också både glad och tacksam över att hon fortfarande känner samma sak för mig. Jag bryr mig inte om lockelser och frestelser. Jag visste vad jag ville ha och det har inte förändrats.

4 kommentarer:

Jing Wei Pan sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Jing Wei Pan sa...

best of luck =)

Khelben sa...

Hon lever. :)

Chattade med henne nu igen under kvällen och nya bilder har hon också fixat, får se detta när hon lyckas skicka över dom. Nice.

Khelben sa...

Det blev inga bilder. :(

Väntar fortfarande... Jag har inte sett henne sedan i mars förra året på några bilder. Nåväl, jag får se om det dyker upp något om några månader eller nåt, det är som vanligt.