lördag 29 juni 2013

Supportar min kära!

Denna månad så kunde jag återigen supporta min kära ekonomiskt (första gången det här året). Detta innebär att hon får behålla sitt nuvarande hem åtminstone i nästan 1 månad till framöver. Ja, det här var det bästa jag kunde göra! Jag fick alltså betala 2 hyror denna månad, jo det är inget att klaga över. ;-) Jag och Mary är båda vuxna och vi vet vad vi vill även fast allting inte riktigt gått som planerat. Jag slipper också att leva i misär p.g.a. mitt beslut.

Framtiden ser dock problematisk ut för hennes del, men jag får hoppas på ett nytt arbetskontrakt någonstans snart annars blir det "svårt". Man får se... Vi hade vårat längsta telefonsamtal idag (över en timme) och jag ringde upp via Skype. Coolt! Tack för det Skype! Det var ca 2 år sedan vi senast hade ett telefonsamtal, så det kan ju vara skönt att få prata lite med varandra också för att se hur det funkar. Och... ja, det är samma tjej som jag fick kontakt med för snart 4 år sedan nu. Vi har hela tiden hållit kontakten och hon gav inte upp trots att jag inte längre kunde skicka pengar, så skit på er alla som trodde annorlunda! ;) Hon är ingen sån.