fredag 6 september 2013

Imorgon - Clash of the Dragons


Jag började spela det här spelet för länge sedan nu och det har varit ett antal Megabrawls som smugit sig in i min blogg under den här tiden som jag haft den här bloggen. Så här ser min karaktär ut idag.

Imorgon så kör jag igenom en s.k draft-turnering som förväntas ta mig några timmar innan den är slut. Detta är något som jag planerat sedan lång tid tillbaks. Belöningen blir högre ju fler drafts som man kör igenom samma dag. Maximal belöning får man vid 20 drafts som man kör igenom. Jag ska minst hinna med 15, får se vad som är möjligt. Jag har satsat 0 kr på detta spel totalt sedan jag började spela detta.

Clash of the Dragons - Wiki.

Uppdatering 2013-09-07: Jag blev färdig med totalt 20 st drafts idag och min belöning blev: 2 draft packs, portable armory, x2 variety pack, x2 promo pack, x2 Riches of Krezzor! Detta exkl. varje individuell belöning som man får för varje draft man klarar av i enlighet med vilken medalj man tar. Mycket nöjd!

Inga kommentarer: