fredag 11 oktober 2013

Tiden går för snabbt!

Jag har idag fått den senaste uppdateringen från Mary och hon har nyligen vistats på sjukhus igen, inte helt oväntat. Problemet har förvärrats då jag inte kunnat finansera hennes njurmedicin och tiden har nu hunnit ikapp och hennes kropp har tagit skada.

Jag har idag vänt mig till en fond och skickat in en s.k elektronisk ansökan som jag skrivit ihop på egen hand idag. Det har inte varit särskilt lätt men om det går igenom så har jag råd att sponsra ett nytt sjukhusbesök för Mary. Dom behöver operera på henne p.g.a. vad som hänt med kroppen och läget är akut! Eftersom jag inte har några pengar så finns det ingenting jag kan göra och jag bara väntar på att kunna få ett positivt besked från den fond som jag lagt in ansökan idag. Förhoppningsvis så får jag feedback från adminstrationen nu på måndag.

Det svåra här är att jag måste tänka på mig själv och Mary, jag kan inte bara tänka på henne! Jag måste vara kall och tänka kyligt när det gäller allt som berör min ekonomi och det är tyvärr det som gäller oavsett om hon dör eller inte. Mary vet det och för att undvika att strö salt i såren så har jag valt att hålla hoppet uppe ang. fonden. Jag är inte alls säker på vad mer man kan göra.

Jag låter det här inlägget vara öppet för diskussion så kan jag ta emot tips, råd och förslag på hur jag mer kan göra för att hjälpa min tjej.

Inga kommentarer: