torsdag 28 november 2013

Kärlekslivet

Jag hade senast kontakt med Mary igår och hennes kamp i USA fortsätter ang. hennes fortsatta överlevnad. Jag har inte fått ut något fondmedel, men jag har kommit i kontakt med en man som har berättat för mig att han kommer att hjälpa mig med att förmedla min ansökan ang. fondmedel till andra fonder som han tror att det kan finnas en chans att jag kan få hjälp den kommande framtiden. Jag har inte råd att försörja Mary längre (host!) och det är ett stort problem.

Jag och en man från Cypern lyckades hjälpa henne tillsammans genom att slå ihop våra pengar och det räckte till att hon kunde få en spruta i kroppen och det fördröjer sjukdomsförloppet som jag tidigare bloggade om. Hon hade kunnat vara död idag, men jag är glad över att hon inte är det. Det var väldigt nära den här gången. Jag vet inte hur länge till hon klarar sig, det är för mig okänt i nuläget. Jag bara hoppas på fondmedel och att jag får det i tid så att hon kan få den sjukvård som hon behöver.

2013-12-01: Jag pratade med mannen på fonden i Stockholm via telefon igår och han berättade för mig att det inte finns något han kan göra med dom kontakter han har. Jag är tillbaks på ruta 1 igen. Jag har nästan 1000 fonder att söka igenom. Ca 20% har jag gått igenom hittils.