söndag 10 november 2013

Mary är döende

Min Mary är 33 år gammal, amerikansk medborgare och vi har haft ett distans-förhållande i lite mer än 4 år nu. Mary behöver opereras och får hon det inte snart så kommer hennes kropp att kollapsa! Enligt vad jag fått veta så blir hennes kropp förlamad och stegvis så kommer det även att gå upp mot hennes huvud, enligt vad läkarna tror. Detta innebär hög risk för att Mary kommer att dö.

Jag kommer att fortsätta att ringa upp en fond nu på måndag som jag ansökt om pengar för totalt 1 månad sedan. Det är det enda hoppet som finns kvar. Så jag tror att det är slut snart! För ca 60000 kr så fick hon ytterligare 1 månad till att leva och det gick givetvis på min ekonomi.

Själv så hoppas jag på att jag lyckas få ett jobb nu under vintern. Min tjej har då hunnit dö och jag är då återigen för mig själv, precis som förut. Det är väldigt tråkiga nyheter och det känns pessimistiskt att världen inte varit intresserad av att hjälpa till! :(

2013-09-15: Jag fick kontakt med fonden nu i tisdags och min ansökan hade dom fått in men att den inte behandlats färdigt ännu (det lät som att dom inte hunnit kolla på den, många ansökningar hade dom fått in sa mannen som jag pratade med via telefon). Jag vet inte hur lång tid det kommer att ta och jag vet inte heller om den blir godkänd i tid (troligtvis inte).