fredag 5 februari 2016

Svensk politik förstör Sverige

Jag satt nu under morgonen och letade efter information om NATO medlemsskap för svenska partier och den här hittade jag om Kristdemokraterna:

"Sverige kan inte självt trygga vår säkerhet i en situation där våra gränser och intressen hotas av en militär stormakt. Sverige är beroende av samarbete med andra. Den senaste tidens utveckling i omvärlden visar än mer på behovet av den demokratiska världens gemensamma solidariska ansträngningar. Därför vill vi verka för att Sverige skall ansöka om medlemskap i NATO"

Hittils så är det enbart Vänsterpartiet och Miljöpartiet som jag känner till som INTE vill att Sverige ska gå med i NATO. Jag tycker det är fantastiskt att Sverige fortfarande inte gått med p.g.a. dom idioter som verkar inom maktens korridorer, våra idiotiska politiker med falska budskap! Det krävs att man kollar upp saker och inte bara sväljer deras fina bilder och gulliga ord, utan man måste alltid kolla upp ordentligt för att se vad dom verkligen vill. Så dessa partier vill alltså genom att svenskt medlemskap:

1. Förstöra Sveriges ekonomi (medlemskapet kostar miljarder varje år).
2. Stor militär upprustning (kostar miljarder).
3. Tvinga Sverige att delta i nationella krig!

Jag skulle aldrig rösta på ett sånt parti. Skitsnacket ang. att ryssarna är intresserade av att ockupera Sverige är också någonting som cirkulerar i medierna och förhoppningsvis så är svenska folket inte såpass hjärntvättat så dom väljer att svälja detta budskap. Hade ryssarna varit ett hot så hade dom ockuperat oss första dagen Putin kom till makten.

Inga kommentarer: