torsdag 28 april 2016

RADIOTJÄNST POLISANMÄLD AV MIG IDAG

Idag skrev jag ihop en polisanmälan till Förtryckartjänst AB för olaga trakasserier. Dom har hållt på i 10 år nu och idag fick jag nog! Jag har inte haft TV eller tillgång till någon digitalbox dom senaste 10 åren ändå så fortsätter Förtryckartjänst att trakassera mig. Jag vet inte vad polisen kommer att göra, men jag skrev i min anmälan att jag vill att dom ska prata med dom, så dom "kanske" förstår vad fan dom pysslar med! Jag tycker inte det är ett dugg kul!

(Sen uppdatering: måste tillägga att polisen avskrev ärendet samma dag som min klagoanmälan kom in. Jag blev ett hån för polisen som lyckades göra sin egen slutsats ang. att jag blev trakasserad av ett telefonsamtal. Väldigt dumt av polisen att inte ta detta på allvar, men så är det med det. CASE CLOSED.)