lördag 5 november 2016

Fördelar med att vara arbetslös

+ Att slippa sitta med världens sämsta, äckligaste och mest avskyvärda operativsystem (Windows)
+ Att slippa att ha någon som bestämmer över en
+ Att slippa vara omgiven av människor som begår en massa idiotiska beslut varje dag
+ Friheten att göra vad fan jag vill!
+ Att slippa gå upp tidigt varje morgon :)
+ Att slippa åka kollektivt varje dag (skönt)

Det finns säkert en massa andra fördelar också, men där är några av dom... I övrigt:

Nackdelar med att vara arbetslös är dock väldigt uppenbart i form av mycket lägre ekonomi samt att jag ALDRIG får träffa min tjej. :( Lyckas hon få jobb så kanske det går iallafall så småningom, men jag tror inte hon har råd att åka hit. Hon finns där iallafall och jag väntar vidare. Nu uppe i 7 år totalt.

Inga kommentarer: